14 Eylül 2010 Salı

Konu: "Aşk"


Konu aşk olunca, hiç şüphesiz herkesin yakınacağı bir durum vardır. Kimi sevdiğinin (veya sevdiğini düşündüğünün) ilgisizliğinden yakınır. Kimi kıskançlığından dem vurur.
Her bitmesi muhtemelin ardından, ilişkilere dönük eleştiriler başlar.
İlişki başlamadan ileriye dönük hayallerde; nüfusu iki kişilik en ütopik sevgi cumhuriyeti kurulacağı düşünülür. Mümkün mü? Düşünceler gerçekle uyuşmaz. İki tarafta kendi bağımsızlığını ilan ederken, biri diğerinin bağımsızlığını tanımaz. Adına sömürücülük mü, mandacılık mı denir? Artık ne derseniz deyin. İçinden çıkılmaz bir durum oluşmuştur. Sonu belli olmayan.
Kadın herşeyden sorumlu tam mükelleftir. Nerededir? Kimledir? Ne yapıyordur? Hesap verir. Adam ise dar mükelleftir. Çok yanlış.
Oysa kadın isterse..! Aklına koyduğunu yapar. İşte bu yüzden ilişkiler karşılıklı güvene tabi olmalıdır!

11 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel bi yazı olmuş.aferin :)

daksit dedi ki...

Aynen öyle... :)
Sevgiler.

Pabuc dedi ki...

Malesef ...

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Seni kontrol panelimde göremiyorum.URL de değişmemiş sorun ne anlamıyorum.En iyisi izlediklerime ekliyeyim bir de öyle deneyeyim.
Sevgiler

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Yine ben.."Bu URL için bir içerik takibi algılanamadı. Blog kayıtları ve güncelleme saati gösterilmeyecek. Yine de URL eklensin mi?"

Sorun senin blogda mı, benimkinde mi ?

Adsız dedi ki...

'Kadın herşeyden sorumlu tam mükelleftir. Nerededir? Kimledir? Ne yapıyordur? Hesap verir. Adam ise dar mükelleftir. Çok yanlış.'
ne kadar da haklısın.

içimdekieylül dedi ki...

selam Antipatik Yazar ; mimledim sizi :)

ezgilimelodi dedi ki...

Hesap vermiyorum.Yani sormuyor...
Sormasını gerektirecek durumlar yaratmıyorum.Aksine mutlu olmam için ne yapmalıysam desteğim oluyor.
Buna güven diyoruz biz...
Tartışmalarımız ise sadece "inatlaşmak"denilen can sıkıcı durumları kapsıyor.Kısa sürüyor:)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Tekrar merhaba,
izlemeyi durdurdum tekrar ekledim.RSS aboneliğin yok görünüyor.Öyle olunca güncellemelerin görünmüyor.RSS abonesi olmayı dene.Sevgiler

Antipatik Yazar dedi ki...

@machu picchu kaymakamı: Teşekkürler

@AksitAbraxas: Hoşgeldin

@Pabuç: Daim okuyucum yorumunu görmek güzel

@Dalgaları Aşmak: Umarım RSS sorununu halledebilmişimdir. Eğer olmadıysa bununla uğraşacağım
@mavizozoik: Haklıyım ha! Sağolasın

@ELA: Mim için teşekkürler. En kısa zamanda halledeceğim

@ezgilimelodi: Sevindim sizin adınıza

Adsız dedi ki...

Bundan sonra yeni bir okuyucu daha kazandınız..Ben!