11 Ekim 2011 Salı

Ben de Aşık Oldum Nihayetinde...


Aşk!.. Bu konuda öyle çok yazmışım ki; geriye dönüp baktığımda önce yaşadıklarım hatıramda canlandı, ardından da içimde uzun zamandır dile getirmek istediğim düşünceleri belirtme isteği uyandı. Ve eni konu "şapşal bir aşık" olarak kendimi bu yazıyı yazarken buldum.

Hayır, hayır! Şuan gönlümde hiç kimse yok. Bazen düşünüyorum da hayatın telaşına kapılıp sevmeyi unutuyor muyuz yoksa? Bilmiyorum! Sahi sen ne düşünüyorsun bu konuda?

Bir Rus romanının kıvrılıp bırakılmış sayfası gibi, kaldığım yerden bir müddet sonra devam edebileceğimi hiç düşünmedim. Her şeyle olduğu gibi geride kalan aşkla bile dalga geçebilmeyi denedim. İlk küskünlükten sonra zorlamaya gitmemenin daha rasyonel bir yol olduğununun bilinciyle hareket ettim. Giden olsam da, bırakılan olsam da hiç bir zaman elim telefona gitmedi...

Bundan söz edeceğim işte. Ben ilk kopuştan sonra bir ilişkinin devamının gelebileceğine inanmıyorum. Bittiyse bitti. Bunu devam ettirmeye çalışanların sonunun yine ayrılık olduğuna inanıyorum. Sadece zaman birleşmeler ve ayrılmalar şeklinde uzadıkça uzuyor. Ve aptal aşıklar bunu ilişki olarak nitelendiriyor. Adına da sevgi diyorlar...

Sonra ne oluyor? Ayrılık çıka geliyor. Ve o sevgi olarak nitelendirdikleri "aşk" sevgisizce bitiyor.



16 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hatta sadece sevgisizce değil, seviyesizce de bitiyor...

Antipatik Yazar dedi ki...

Aynur (Küçük Hala): Ne güzel söyledin...

Adsız dedi ki...

merhaba antipatik yazar...çok etkileyici bir yazı olmuş...ilk kopuşlardan sonra yaşadıklarını eğer özlüyorsan ve sürekli dönüş yapıyorsan anla ki bitmemiştir o aşk...ve asla da bitmez...şekline bağlı tabii biraz da...isteyerek ayrılınılmışsa dediğine katılıyorum...ama bazen çok kötü ayrılıyorsun...ve de hep bitap bir şekilde karşına çıkıyor...İŞ TE BUNUN ADI AŞK...AŞK OLDUĞUNU NERDEN ANLARSIN BİLİYOR MUSUN...BİLİYORSUNDUR BELKİ DE AMA BANA GÖRE...SENİ DELİ GİBİ ÖPÜP KOKLARKEN KULAĞINA FISILDADIĞI ''SENİ ÇOK SEVİYORUM''SÖZÜNDEN...YAZIN HARİKA...YÜREĞİNE SAĞLIK

Antipatik Yazar dedi ki...

Adsız: Teşekkür ederim. Güzel sözlerin beni sevindirdi!

Adsız dedi ki...

Ben asıl teşekkür ederim...yazın bana yaşadığım ve çook uzun zamanıma mutluluk,ve de aşk katan aşkımı getirdi...sadece şu sözü geldi aklıma,''SEN BENİM BAŞIMA GELEN EN GÜZEL ŞEYSİN CANIM BENİM,SEN BENİM HUZURUMSUN,MUTLULUĞUMSUN....BİR BAKARDIK BİRBİRİMİZE...GÖZLERİMİZ DOLARDI...YAKTIN BENİ ANTİPATİK YAZAR:)

Antipatik Yazar dedi ki...

Adsız: Teşekkğr ederim. Bu kadar güzel sözler beni utandırıyor.

Esin Bozdemir dedi ki...

'sevgi bu mu!' diye sorgularken!.. demeye kalmadan eğer ki seviye düşmüşse aşk da gözden düşüyor bir kere...

Adsız dedi ki...

esmir:benim yorumuma karşılık mı yazdın bunu anlamadımda....

beenmaya dedi ki...

belki böylesi bir duruma şahit olmasaydım evet katılıyorum sana derdim sonuna kadar.

ama işte önümde eski müdürüm ve eşi gibi bir örnek var. 5senelik bir ayrılığın ardından -ki nasıl kötü arıldıklarını, birbirlerini hiç görmediklerini, hayatlarına başka insanlar soktuklarını bu gibi ayrıntılara girmiyorum bile- yaklaşık 4senedir evliler, harika bir çocukları var ve hala birbirlerine tapıyorlar.

tabi burada şöyle bir durum var; gerçekten aşk'sa yaşadığın, gerçekten ders aldıysan hatalarından ve gerçekten hayatında sadece o olsun istiyorsan ancak o zaman geçmişi ardında bırakıp yeniden başlıyorsun. devam etmiyorsun kaldığın yerden. aynı kişiyle yine, yeni, yeniden...

Adsız dedi ki...

Valla dört koca eskittim.Hepsiylede aşk evliliği yaptım.Hepside bana "SEN BENİM BAŞIMA GELEN EN GÜZEL ŞEYSİN CANIM BENİM,SEN BENİM HUZURUMSUN,MUTLULUĞUMSUN,SENSİZ YAŞAYAMAM" derlerdi..Hikayeymiş..Şimdi hiçbiri yok yanımda..Demekki AŞK BİR HİKAYEYMİŞ..
Hürmüz

Adsız dedi ki...

evet aşk bir hikaye olabilir ki öylede...ama zaman içinde sevgiye dönüşen aşktan bahsediyorum...şu an yanımda yok belki...durmaz...çok eminim...işte ne yapalım hürmüz..ARMUDUN İYİSİNİ AYILAR YİYOR BU DÖNEMDE...:)))

Adsız dedi ki...

Hayatlar farklı, yaşanılanlarda farklı, çıkan sonuçlarda farklı, aşkın tarifi bile herkese göre farklı..Ben dört aşk evliliği ve dört boşanmadan sonra AŞK=Hikayeymiş sonucunu çıkardım, beşinci evliliğin eşiğinde olduğum bu günlerde ise “ben evlenilecek kadınım, eğlenilecek kadın değilim” sonucuna vardım..Varılan sonuç birazda yaşanılan sonla bağlantılı..
Hürmüz

nehiro dedi ki...

çok eğlenceli:))) hürmüz çok tatlısın kendisini bu kadar güzel anlatabilen nadir insanlardansın ama keşke adsız olmasan sana daha yaraşır...
(kusura bakma adsız yorum yazanlara jızıyorum ve kendi blogumda hiç cevap vermiyorum, ondan yazdım
ama yazdıkların son derece cesaretli, çok hoşuma gitti)
merhabalar.....

Adsız dedi ki...

merhaba nehiro
Yazdıkların için teşekkür ederim..Beni dahada cesaretlendirdiniz:)
buraya üye olunmuyor galiba..blog işinden anlamam ama sanırım kendime ait bir blogum olmadığından dolayı adsızım..ama adsızda sayılmam..
yeni bir hayata yelken açmaya hazırlandığım şu günlerde yakın arkadaşlarım "hürmüz" diye hitap etmeye başladı bana.."hürmüz" hitabına maruz kalmak çokda övünülesi bir durum değil tabii, ilk duyduğumda epeyce canım yandı..sonra beni tanıyanların benim fotoğraflarıma daha dikkatli baktıklarına kendimi inandırınca acım dindi, cesaretim yükseldi..şimdi "Hürmüz ismini kendime yakıştıramıyorum” desem yalan olur..”hürmüzü sollama potansiyeli bende yok" desemde yalan olur:)Bu nedenlerle yorumlarıma "adsız" muamelesi değilde "hürmüz" muamelesi yapmanızı dilerim..
Hürmüz

Yasemin dedi ki...

Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)

Burcu dedi ki...

Çok içten bir yazı, yorumların içtenliğini hesaba katmadan :) Onlarla çok daha güzle olmuş :)