5 Haziran 2010 Cumartesi

Kıskançlık Muharebesi


Çekememezlik, beğendiği güzelliklere sahip olamama, hırs, kin. Bunlara bir de sömürü eklenince, iç çatışmalar reele dönüşür ve kıskançlık muharebesi start alır. Zafere, yenmeye…
Çoğu zaman gruplaşma olur. Taraflar belirlenir. İttifaktırlar; diğerlerine karşı güçlerini birleştirenler. İtilaftırlar; uzlaşma sağlayıp öbürlerini sindirme politikası izleyenler.
Öyle bir çatışma ki bu; ne kazanan var, ne kaybeden. Hiçlik surların da, dindiği anda, tekrar çıka gelen.
Kızların bu savaşında biz erkeklerde zarar görürüz çoğu zaman.
Bir dünya güzeli hayatımda “O kız mı güzel? Ben mi?” deyip sorularını yenilerken “En iyisi sensin ki; hayatımdasın! Soru mu bu?” demek, bir daha ki kıskançlığa kadar dindirecektir onu.

10 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

"o mu GÜZEL, ben mi?" diye soran, "en İYİ si sensin" cevabından anlamaz sevgili antipatik (olmadığını düşündüğüm) yazar.. Yanında taşıdığın "iyi"nin bir gün yanında olmayan "güzel"e yenik düşeceğini bildiğinden!!
Daha uzun vadeler için geçerli olabilecek daha inandırıcı ve gerçek cevaplar bulmalısın..
Ya da BENCE, böyle bir soru sorana hiç cevap vermemelisin..

Pabuc dedi ki...

Ben de diğer yorumcu arkadaşlar gibi “En iyisi sensin ki; hayatımdasın! Soru mu bu?” lafına takılı kaldım...Erkek cevabı işte ukalaca ...Bir dahaki kıskançlığa kadar demişsin de aklıma hemencecik şu geldi..Aceba senin kız arkadaşın kısançlık yapacağın bi şey yapsa tepkin ne olur..Mesela bi beyfendi arkadaşı aynı ortamda arkadaşınla bol kahkahalı sohbet yapsa!!! diye düşündüm...başkasının sana yapmasını istemediğin dikkatsizlikleri sende başkasına yapmayacan gibi bi özlü söz çıkabilir bu yazıdan..Hımm dersin ki ne alaka ; öyle işte alakalı olsa da olmasa da ben sosyal mesaj kokulu yorumumu yazdım ve gidiyorum...Bu saatten sonra kafama taş atma zahmetinde de bulunmayınız zira çoktan yol almış olurum..

Kıskandırma kıskanma kıskanmasın ...sorun olmasın hayat bayram olsun ..!!

Kal sağlıcakla...

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Ben senin izleyicin değil miydim ya :(

Dalgaları Aşmak dedi ki...

url falan mı değişti ?kontrol panelimde adın var fakat yazıların görünmüyor.Ben de yazmıyorsun sanıyordum.

Sazan dedi ki...

Antipatik yazarım, bak ne yapalım; sen bu konuyu daha kapsamlı ele al ve o gibi sorular soran, özgüven yoksunu kızlardan uzak dur, uzak durulması yönünde tavsiyelerde bulun. Kıskançlık iyidir hoştur, gereklidir ama fazlası kişilik oluşumundaki yanlış yapılanmaya delalaet eder, bence. Yeni yazını bekliyor olacağım, sevgiler...

üryan dedi ki...

Küçük bir sır ; -kadın ya da erkek farketmez- genelde insanlar bu gibi soruları gerçeği öğrenmek için değil, duymak istediklerini söyletmek maksadıyla sorarlar..

Kandine değer verecbilmek için, bir başkasının verdiği değere ihtiyaç duyan bir insanla fazlahaçır neşir olmamak gerek bence..

Çünkü hayat, otur kalk, yanındakinin nefsini okşa'dan daha fazlasını hakediyor

Antipatik Yazar dedi ki...

@hasret senfonileri: Teşekkür ederim yorumunuz için! Daimi okuyucum
@pabuç: Kızgın gördüm seni!
@ Dalgaları Aşmak: Teknik bir sorun sanırım. Url değiştirmedim. Senin söylediğini bir arkadaşta belirtmişti. Sayfalarında link verenlerin adreslerinde de güncellenmiyor yeni yazılarım. Sorun neden kaynaklanıyor bilemiyorum! Tek bildiğim sinirlendiğim!
@Sıradan Bir sazan: Yorum için teşekkürler arkadaşım.
@üryan: Çok güzel söylemişsin

Pabuc dedi ki...

bişeylere kızacak kadar bile zamanım yok bu aralar..Ne kızması ..sanırım yorumu beğenmedin..!!

Antipatik Yazar dedi ki...

Yok Papuç! Niye beğenmeyim yorumunu? Sadece kızgın olduğun yorumunu çıkardım.

Pasaklı Matmazel dedi ki...

yanlış cevap, onun zaten egosu yerlere düşmüş ki onu soruyor. sen de en iyisi sensin ki benim gibi asil bir insan evladının sevgilisi olma şerefine nail olmuşsun dersen, kıskançlığı bir nebze hafiflese bile, alçalan özgüveniyle seni de başka bir şekilde üzmek için hafızasına küçük bir ayrıntı yerleştirecektir.