18 Ağustos 2010 Çarşamba

Bir Kalp İki Kişiyi Sevebilir Mi? (III)


Hasat zamanı gelmişti, biriken kırık kalp mahsüllerini toplamanın. Öyle verimli geçmişti ki zaman; üzüntü ve kırgınlıkla beslenip solmamışlardı.
Büyük buluşma yakındı. Öncesinde karıştırmak gerekliydi eski sayfaları...
Beklenen final beklemediğin anda gürültülü bir törenle belirince, kaçınılmaz olmuştu gidişler. Terk ediş veya ediliş değildi bu. Vedasız bir bitişti. Vaktinden önce gibi görünen ama geç bile kalınan... Ardından başka birinin gözlerinde bulundu aşk. Eller kenetlendi, sözler büyülendi, hisler somutlaştı. Herşey güzeldi. Ta ki...
Eski denilen özlemini bildirdi telefonda, tekrar başlama isteğini. Israrları görüşme dilekleriyle, aralıklarla devam etti. Yeni birliktelikten haberi yoktu tabi veya öyle zannediliyordu...
Kapanmış gibi görünen defterin yeni sayfası açılacak, boş kalan yerler aşk tükenmeziyle karalanacaktı.
Buluştuğumuzda düşünceli ve stresliydi. İşaret parmağının tırnağıyla baş parmağının etini geriye doğru çekme davranışını tekrarlıyor yada kavgalarımızı konuşurken, mutlu anlardan bahsederken gözleri dalıyordu. Ondandır böyle düşünmem.
Son olarak şöyle dedi: "Birlikteliğin olduğunu biliyorum. Arkadaşlardan öğrendim. Ama seni seviyorum. Peki ya sen? Tekrar başlayabilir miyiz?" Aklımda hep bu soru vardı buluşuncaya kadar; "Onu seviyor muyum? Bir kalp iki kişiyi sevebilir mi?" Yanıtı onu tekrar gördüğümde buldum: "Hayır" yaşanmışlıklara duyulan bir sevgiymiş bu.
Naz'la birlikteliğimi öğrendiği halde; ısrarcı davranışlarda bulıunması, huzur kaçırması... Hiç hoş bir davranış değil. Bir daha yapmaması için onu uyardım. Ama anlamış mıdır? Kuşkuluyum doğrusu...

8 yorum:

beenmaya dedi ki...

http://beenmaya.blogspot.com/2010/08/cevapsiz-sorular.html

Sazan dedi ki...

Efenim, bilirkişi kontenjanından programa katılıyorum; hatun yaz ayında ise ve sevgiyi, huzuru, öpülmeyi, koklanmayı, şımartılmayı özlemişse, aramış, yeni ilişkiyi bilmesine rağmen boş atıp dolu tutmaya çalışmış olabilir. İyi mi yapmıştır? Hayır. Boyum 1.55. Haddimi ve boyumu aşmak istemem ama hatun kişi ile daha önce sevişildi ise, sebep sırf bu bile olabilir.

Yahut, eğer polyanna olacaksak, hatun harbiden hala seviyordur.

Peki soru; sen niye buluştun?

Buluştuysan belki ikisini de sevmiyorsun.

Hatunlar hangi anlarda ne yapacaklarını pşanlayabilen canlılardır, kendini gözünün dolmasına programlayan hatun gördüm. Ağrımayan kolu 2 hafta boyunca ağrıyor gibi yapanı da... Yok ben değilim :)

Sevgi ölçülebilinemez ama uçucu da değildir.

Ben 3. kişi iken niye bu kadar çok konuştum.

Mertlik ile metelik kelimelerini karıştıran ve adam olduğunu zanneden onbinlerce delik kondom mağduru ile bunların hatun kısmısı piyasada iken, sevgi bu devirde katlanmaktır belki de...

Çok yazdım, ne dersin?

Sazan...

üryan dedi ki...

eyvah eyvah yanıtı ya onu görünce de bulamasaydın?

d.günü mesajın için ayrıca teşekkürler.. geç oldu ama çok candan oldu inan; antipatiğim yazarım :))

Sazan dedi ki...

Yorum istiyorsun, yorumuma yorum yazmıyorsun...

Ne iş?

gülsen VAROL dedi ki...

Yoksa ... sen.. (olmadığını düşündüğüm)ü defalarca yazdığım halde, ... Yoksa yanıldım mı?

ezgilimelodi dedi ki...

Kırık kalp mahsüllerinin içinden sızmıyor mu hüzünler?
Sevginin zemininin sağlam olduğunu düşünüyorsan,kalbin bir kişiyi sever...Yerine oturan taşı oynatmak zordur...

zey0zey dedi ki...

başkası var ya ulaşılmaz oldun ya ondan dönmek istiyodur sana.sakın kanma

Hazel dedi ki...

merhaba,

bence bu bayan sadece eski günlerini,kaybettiklerini biraz geç farkına vardı.Ama bunun gerçek aşk olduğuna inanmamanı tavsiye ederim.Hele senin bir ilişkinin olduğu bilincindeyken senden böyle birşey istemesi o kişinin karakterini ve gelecekte neler yapabileceğinin kanıtı.Yani tanımıyorum ama, bana öyle bir izlenim verdi.

Bir yanda da Naz var.Bence bir kalp iki kişiyi, sevebilir fakat ikisinden birini seçmelidir yoksa iki atışa dayanamaz ritmi bozulur aşkın.
onu da düşünmeli ve ona göre karar vermelisin.Sonuçta senin hayatın.Senin kalbin.Ama eski sevgilinin bu geri dönme sevdalarına çok takılma bence :)

iyi akşamlar :) hazal. ( http://hazellova.blogspot.com )