25 Şubat 2013 Pazartesi

Kalplerinde Yer Bulduğum Eşsiz Aşklarım…


Her söze başladığımda konunun dönüp dolaşıp aşka geldiğini fark etmemle, bundan muzdarip olacağıma daha çok bahsetmem gerektiğinin bilincine varmam aynı zamanda oldu. Aşk güzel, hele de bir gencin yüreğinden çıkıyorsa daha güzel. Fakat bu kez bahsedeceğim aşk iki farklı tenin birbirine olan çekiminden ibaret değil, bir yazanın takipçilerinde uyandırdığı anlamla ilgili. İşte bu aşk; tensel aşklardan daha bir değerli, daha ulaşılmaz ve daha hassas…

Aşkla yazan, aşkla düşünen ve hayatı aşkla yaşayan biri olarak uzun zamandır yazıyorum. Eleştiri yazılarım bazen gülümsetiyor, bazen düşündürüyor, bazen kızdırıyor, bazen ise gönül alıp hoşnut ediyor. Ben zaman zaman dikkat çeken yazıları paylaşsam da okuyucunun algısında nasıl bir oluşum olduğunu bilmiyorum. İşte bu gizem beni daha da aşkla yazmaya itiyor.
Ben aşkı yaşarken okuyucuya da yaşatmaya çalışıyorum. Bu tarifi mümkün olmayan aşkla paylaştığım yazıların sayesinde takipçi ile aramızda oluşan paylaşımların verdiği keyfi hiçbir kelime ile anlatmam mümkün değil. Çoğunuzla zaman zaman yorumlarla, zaman zaman e posta yoluyla yazışır, hatır sorar ve mutluluğu paylaşır olduk. Her bir takipçinin bende olan yeri öyle ayrı ki; her birinin yaşattığı güzellik, her birinin hissettirdiği duygu farklı farklı demleniyor bu yürekte. Her okuyucu gerek yaşantısıyla, gerek ilgi alanlarıyla beni oldukça büyülüyor bunun altını çizmeme gerek yok herhalde. Kim olduğunu bilmediğim fakat yazdıkları yorumlardan yüreğini gördüğüm okuyucuların meslekleri, yaşadıkları yer ve ilgi alanları onları ayrı ayrı kodlamamı sağlıyor…

Benim yaşadığım bu aşkı elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. İşte şimdi bu aşkın, iki kişi arasında yaşanan yüzeysel aşklardan ne kadar değerli olduğunu anlatabildiğimi düşünüyorum.



16 yorum:

Pabuc dedi ki...

Ben bi'şey anlamadım ;)

Sevgi dolu anlar günler uzun zamanlar olsun vesselam...

Antipatik Yazar dedi ki...

Anlaşılmayacak ne var ben de bunu anlamadım pabuc'um :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

galiba hepimiz şu ya da bu şekilde, büyük ya da küçük dokunuşlar yapıyoruz birbirimize buradan...
seviyorum ben burayı, burada olmayı, burada olanları :)

Antipatik Yazar dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) çok hoş paylaşımlarda bulunuyoruz ve bunun keyfi harika :)

İ.x.İ.r dedi ki...

aşk işte yazılışı başka okunuşu başka :))

Antipatik Yazar dedi ki...

Öyle be sahiden ixir :)

Adsız dedi ki...

İlginç..Ve güzel!

adsız dedi ki...

Hadi bakem geri dön :) okuyanların sana ihtiyacı var selam ve dua ile

safransarı dedi ki...

Aşkı kullanmak böyle birşey olsa gerek. hep omu kullanacak bizi :)

Unknown dedi ki...

Antipatik mi?
tipik bi ortayolcudan farksız geldi bana.

www.propvpserverlar.com dedi ki...

iyi site

safransarı dedi ki...

Ne kadar antipatiksin , bırakıp gittin burayı (:

gülsen VAROL dedi ki...


NERELERDE OLDUĞUNU MERAK ETTİM.
O KISA AMA UZUN OLAN ANLATIŞINLA, SENİN ANLADIĞIN VE ANLATTIĞIN ANLAMDA "AŞK" I BU KADAR ÖNEMSEYEN BİR İNSAN OLMANA RAĞMEN BU SUSKUNLUK NEDEN?
MERAKIMI HOŞ GÖR.. GÖRMESEN DE OLUR YETER Kİ CEVAP VER ANTİPAKİK OLDUĞUNA İLK KEZ İNANDIĞIM ÇOCUK.. NERELERDESİN?

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

beynini aşk ile bozmuş bütün duygusal sakatlar doluşmuş buraya.

YeSs dedi ki...

eyw süper site olmuş gercekten sizde pvp serverler ziyaret ediniz..