24 Ocak 2013 Perşembe

Seni Ne Çok İsterdim…



Küçüklüğüm, ardıma bakmadan bıraktığım küçüklüğüm. Şimdi ne çok isterdim yine küçük olmak. O sahil kentinde plaja inip İspanyol çingenelerinin taktığı Flamenko şapkadan takmak ve kumdan kaleler yapmak ne çok isterdim. Bilmediğim yabancı dilde bir parçayı melodisine uygun olarak söylemeyi, sevindiğimde bunu gerçekten göstermeyi, köpeklerden korkup yine de sevmeyi ve büyüklerin hayatına özenmeyi ne kadar çok isterdim…

Kibirli insanların kibir dolu söylemlerine konu olmamak için çabalamayı bırakıp anın tadını çıkarmayı, bir çıkar ilişkisi olmadan sevmeyi ve sevilmeyi, dost görünenlerle yüz göz olmamayı, kötülükle henüz tanışmamayı ne çok isterdim…


14 yorum:

memit dedi ki...

özelliklede dost görünenlerle yüz göz olmamayı nerden bile bilirizki hâla onlardan yiğnla var etrafımızda Allah dost görünüp kötü ruhlulardan korusun

Antipatik Yazar dedi ki...

Memit: Amin. Dost görünen kötü ruhlar uzağımızda bile olamasın :)

Zeugma dedi ki...

Böyle bir duygu çok ağır basıyor gerçekten.
''...ne çok isterdim.'' diye bitirdiğim çocukluğa özlem yazısı yazmıştım ben de. Sadece bir anlığına bile dönmek yeter.

Antipatik Yazar dedi ki...

Zeugma: Yazıyı yazarken gerçekten o günlere gittim, geldim. Sen de "...ne çok isterdim" diye bitirmişsin yazını anlıyorum ki o günlerine özlem duyuyorsun. Ne yapalım düşünerek, yad ederek mutlu olmaya çalışıyoruz artık.

cem dedi ki...

bi çıkar ilişkisi olmadan sevilmek

bi çıkar ilişkisi olmadan

çıkarsız...

ne zor..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

o çok istenilen herhangi bir zamana bir daha asla dönülemeyeceğini bilmek de insanı ayrıca üzüyor
belki de çocukken birçok şeyi bilmediğimiz için mutluyduk
büyümek demek, öğrenmek demek galiba...

Antipatik Yazar dedi ki...

Cem: Zor ama mümkün. Ben buna inanıyorum :)

Antipatik Yazar dedi ki...

Aynur (Küçük Hala): Evet dediğin gibi malesef

gülsen VAROL dedi ki...

İyiliğin kıymetini bilmek için, kötülükle tanışmak gerek.. Hani "yazamıyorum,söyleyemiyorum!"
diye esef ettiğin duyguların var ya, buradaki tek bir cümle bile bir destana bedel..

Antipatik Yazar dedi ki...

Hasret Senfonileri: Gülsen hocam ne kadar doğru söylediniz. Bir de şunu söylemeden geçemeyeceğim; size has, size özel, sizden çıkan her bir cümle beni heyecanlandırıyor. Bu sebeple yorumlarınızı yazımın altında görmek benim için çok önemli :)

safransarı dedi ki...

Hangimiz aramıyoruz ki , hangimiz özlemiyoruz ki..
O masum duyguları , sevdalar.. tek korkunun düşüp kanattığımız dizleri annemize gösterme olduğu zamanları..

Antipatik Yazar dedi ki...

Safransarı: Özlüyoruz hem de çoook :)

ANDYSTYLE dedi ki...

love this pic :)

Antipatik Yazar dedi ki...

Andystyle: Very nice pic :)